راه های تعمیر و نگهداری ساندویچ پانل
نوشته شده توسط : meysam

در این مقاله قصد داریم به بررسی راه های تعمیر و نگهداری از ساندویچ پانل بپردازیم

همانطور که در مقالات قبل ذکر شد ساندویچ پانل ها، مصالح پیش ساخته ای هستند که به دلیل داشتن مزایایی مانند وزن سبک، قیمت مناسب و مقاومت و استحکام بالا جایگزین بسیار خوبی برای مصالح سنتی هستند و استفاده از این مصالح پیش ساخته در دنیای امروز به شدت رواج پیدا کرده است.ساندویچ پانل برای پوشش های سقف و دیوار مورد استفاده قرار می گیرند که ساندویچ پانل هایی که برای سقف استفاده می شوند، ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل هایی که برای دیوار مورد استفاده قرار می گیرند، ساندویچ پانل دیواری هستند.

چه نکاتی برای بسته بندی ساندویچ پانل باید رعایت شود؟

ساندویچ پانل ها مصالح پیش ساخته ای هستند که در صورتی که از آنها به درستی استفاده شود، برای سالیان طولانی می توان از آنها استفاده نمود.راه های زیادی برای نگهداری و تعمیر ساندویچ پانل ها وجود دارد که چناچه از این راه ها برای نگهداری ساندویچ پانل ها استفاده شود، می توانید برای مدت زمان طولانی از این مصالح پیش ساخته استفاده نمایید.

بسته های ساندویچ پانل ها را باید به نحوی قرار داد که هوا کاملا بین آنها جریان داشته باشد و در این صورت از پوسیدگی و خوردگی ساندویچ پانل ها جلوگیری می شود.

در قسمت زیرین ساندویچ پانل می توانید از صفحه ای سخت استفاده کنید تا در صورتی که در معرض فشار و ضربه قرار گیرد آسیب چندانی نخواهد دید.

بسته ها را باید با کمی شیب جایگذاری نمایید تا از نفوذ برف و باران به داخل مصالح پیش ساخته جلوگیری شود و این امر مانع از پوسیدگی و خوردگی ساندویچ پانل ها خواهد شد.

در هنگام بارگیری ساندویچ پانل، این مصالح پیش ساخته نباید با چنگگ های دستگاه برخورد کند چراکه به لبه های ساندویچ پانل ها در این صورت آسیب می بییند.

به منظور جلوگیری از به حداقل رساندن آسیب در ساندویچ پانل ها بهتر است در نزدیکی محل پروژه ها ساندویچ پانل ها را تخلیه نمایید.

بعد از نصب ساندویچ پانل چه روش هایی برای نگهداری ساندویچ پانل بایستی استفاده نمود؟

ساندویچ پانل ها را حد المکان دور از نورخورشید قرار دهید.

در صورتی که قرار است ساندویچ پانل ها را در مکان هایی نصب نمایید که با مواد شیمایی سر و کار دارد بایستی از موادی استفاده نمایید که مقاومت بالایی در برابر مواد شیمایی دارد.در صورتی که ساندویچ پانل ها از موادی ضعیف تر استفاده شده باشد نباید آنها را در معرض مواد شیمایی قرار دهید.

در صورتی که می خواهید ساندویچ پانل ها استحکام و دوام بیشتری داشته باشد بهتر است هر از چند گاهی نسبت به تعمیر یا تعویض آنها اقدام نمایید.

درزبندی یا آب بندی ساندویچ پانل ها بایستی توسط افراد متخصصی و زبردست انجام گیرد. در غیر اینصورت ساندویچ پانل در مدت بسیار کوتاهی آسیب خواهد دید.





:: برچسب‌ها: تعمیر و نگهداری ساندویچ پانل , ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: